24 Mart 2010 Çarşamba

"hepsi bir ya"

Etrafımız kafa yapısı dolu, kafayı olusturan düşünceler ve bunlardan yayılan enerjiler dolu, kimi oldurmaya, anlamaya çalışıyor, kimi bencilce davranmayı seçip, anlamaya gerek yok, hayat akıyor, sana ne ki tarzında yasıyor, her ikisine de saygı duymak, bize umutsuzluk ve atıllık vaad eden, değişemeyen ve bunun verdiği hisle de negatif olanla az görüşmek kalıyor, yıpratıcı, soguk ile yapıcı sıcak, hepsi bir ya sonunda..Senin içinde az olandan dısında da az olur!

Kimsenin sana kendi buldugun ve heyecanlandıgın bir işten sogutmasına izin vermek, hassas oldugun için küsüp geri cekilme, cünkü o zaman, bekleme bulutu konforunu kacırabilirsin!

Enerjine sağlık, jupiter Coka!
Bende sana verdiğim söz için burdayım, devam!


"hepsi bir ya" konusundaki düşüncem, herkesin bu fikre ve projeye saygısı oldugunu düsünüyorum. en azından ben bu projenin bir parçası olmayı hala istiyorum ve inanıyorum... birlikte birsey yapma fikri çok motive edici birsey ve bu beni çok mutlu ediyor. ama herkes birer birer kopar ve kimse bisey üretmez ise benim de yapacak biseyim kalmaz... bu kosullarda hem sana hem kendime verdiğim bir sözü tutuyorum. Aslı ve Duygu'ya da saygı duyuyorum... hepimiz üretmek istiyoruz. yaptığımızan farklı seyler yapmak... bunun için bile "hepsi bir ya" harika bir proje... yani canını sıkma bence. sen insanların sevdiği ve sarıldığı bir fikir buldun... ben de bunun içinde oldugum için mutluyum... Kişisel olarak aranızda neler oldu bilmiyorum... neden küsüldü hiç bir fikrim yok... umarım hersey düzelir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder