14 Mart 2010 Pazar

13 14 Mart -İkinci Yarısı-

Roma'ya mı gitsem, filmi izlemezsem deliricem. Çok merak ediyorum. Orda olmak istiyorum, hissi. ' yılda bir Ferzan izlemezsem olmuyor demek ki. Eskilerden bir şey secipizlicem, hangisi diye secim yapmadıgım için kör tadım şeklinde film secicem.

Hem bugün gözlerim yokken yasamayı pratik ettim.
Tanımadıgımı dokunarak hissetmeyi bir kez daha
denedim..

Bunları yaparken; duyular eksiltip bütünün bir parcası olmya calısırken, aklımda durmadan halam ve eksilttiği duyularla yasamda kalma mücadelesi.
Kal hala, kal, sabrın sonu selamettir, bu kadar gitmişken geri geldin, daha da geleceksin, allahi o yüce güç veya senin burda kalma isteğin diyim, taa nerelerde gitmişken geri gelip, bu kadarına tamah etmene izin vermicek, hissediyorum. Konusmaya başlayacakasın, yürüyeceksin sonra, ve yazacaksın. Şu anda bile yazabilirsin, zorlaman lazım kendini, belki de benim hiç bilmediğin yemek kitabını yazacaksın. Yapamadıgın ve hayal ettiğin için daha güzel yazacaksın belki de. Varlıgın yoklugun bir, lafı bizim için sana mı söylenmiş, şu anda varız, yanına gelip gidiyoruz da ne oluyor? Ben bir haftadıri gelmiyorum da. Gelemiyorum, orada saklayamacagım kadar hüzünlüyüm çünkü. GElirsem sana , ağlasana demek geliyor içimden, anlat demek de geliyor, yaz ve senin için ne yapabilirizi, de ki yapalım diyip seni sorulara bopmak, hergünün diğeri ile aynı gibiyse bile elimden geldiğince bunu değiştirmek geliyor. Durumu biz kabul ettik, sende ettin mi diye sormak ve bu kabul edişler en iyi ne yapabiliriz, sana ne kadar ulaşabiliriz demek geliyor içimden, gözlerinin içinde gördüklerimi senle
sağlama yapmak geliyor.

Farkındasındır kim bilir, ben bu yazdıklarımı bana olsa ne olurdu ne isterdim diye düşünüp yola çıkıyorum, sen farkında olup kanbule geçip ona göre davranıyordundur belki. İletişim olmadan belki lerden uzaklaşmak ne mümkün!

Sana bakıp hep aynı durmak bana ağar geliyor. Bir sonraki faza geçmek istiyorum. Sen de istiyorsun, geldiğimde görüşürüz.

Bütünü anlamak, onun bir parcası olmak, bütüne neresinden ve ne sekilde bağlı oldugunu bilmek, hep ekip olmaki bir olmak, aile olmak..Huzur burda.
Kaç ötekiyi kendine bağlarsan o kadar müşterek ve güven içinde oluyor bu hayat, kendini de ötekiye bağlayabilirsin, denk gelme durumuna göre.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder