14 Mart 2010 Pazar

.13-14 .Mart .-saatler karıştı-

Henüz vizyona girmemiş bir filme gitmek isteyişimle dün tüm gün süren uykum bölünüyor.Uyanıyorum, saat akşamüstü 18:00. Özlemekten ziyade tanımak anlamak ve merak etiğim kişiyi arıyorum, mesaj cıkıyor karsıma, derdimi mesaj döküp kapıyorım telofonu.
Telesekretere de rahtaça konuşanlardanım. Birönceki gece bana geçmişi hatırlatmayan hatta, ne bu ya dedirten Teoman konseri geliyor aklıma, başımın ağrısına daha da agrı ekleniyor, sahneye çıkıp göbek atmak ta neydi?
Yeri geldi mi göbek atmayı çok severim de Teoman konserinde değil.

Uyanıp bir ara telefonuma bakıyorum, mesaj bıraktıgım kişi aramıs, duymamısım, Didem'e karşı yemek yemek üzere yola cıktıgımda arıyorum, ulaşamıyorum.Bu arada aklım hala filmde, yemekten sonra tek gidiyim bari diyorum, ancak film acaba hangi sinemada oynuyor, bulamıyorum. .en son 2995 de ortaköy feriye görmüştüm bir filmi. Tek gitmiştim, arada da denize dalıp, aaa, Roma, ferzan, oyunculuk ve gitmek zorunda oldugum iş demiştim kendi kendime.

Bizim kelimelerimizle konuşan kişileri daha çok severiz bence. Kendinden birşey bulmak çok keyifli, gelişen sevgilerde

Pazar günü bakıyorum hala gidicem filme, yok hiçbiryerde yok, ben neden 12 Mart'ta geliyor diye takmışım kafaya, nerden duydum. Vogue daki .ferzan makalesigeliyor aklıma gidiyor bakıyorum, ve orda yazıyor, 12 Mart.

Sanırım, italya vizyona giriş yazılmıs dergiye ve sacma olmuş.
26 Mart'mış.

Sabah telefonum caldı yetisemedim, sonra aradım, mesgul tonu geldi.

Telefonda kesişemdiğim bir kişi ile henüz vizyona girmemiş bir film'e gitmek istiyorum. Film kesi gelici, tarih belli, bakalım kişi ne durumda?

Okula geçiyorum, hemen evden çıkmalıyım?

Başkalarını tanımak isteğim ve merakım dogrultsunda kendimi de istiyorum, tanımak. Daha cok tanımak, her an hersey değişiyor, en çokta bakıs açın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder