27 Mart 2010 Cumartesi

27 Mart 'güzel gün kutlu olsun'

Gecen haftasonu seninle sinema hayali kurdum, nedense..
5 gün sonra hayalden mesaj, tabii yazılan dogruysa agızdan cıkana inanma düsturu olan biriyim.
benim agzımdan cıkanların dogru olmasındandır bunu edinmem.
biraz zaman ve sabır ile olayın ne oldugunu anlarım.

dogru mu yanlıs mı bilmem hava grubu buysa bir havaya girip hep benle mi görüşmek istiyor neden aman tanrım daraldım ben havasına girdiyse de bunun ben degil kendi ile ilgili oldugunu anlaması içinde bir zaman..

zaman ve gercek kardes olduguna göre,hersey cok güzel olacak.

cünkü:
ikimiz farklıyız.
bu harika.
bu farkları anlayıp,
uzaklasıp yakınlaşmaları dengeye koyarsak, tohumlanan sey yeserebilir.
ben istiyorum, niyetliyim dogrusu.

Deney baslasın
fasulyeleri pamugun altına koyduk ve su verdik
bakalım nasıl yeserek ve ya cürüyecek?

sezen aksu ya üç harfliye olan sarkısı için buradan tesekkür..


Not: bu 3yedi75 havasında bir yazı ancak içimden geldi burası.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder