8 Mart 2010 Pazartesi

8 mart 2010 'değiş'

Onunla değiş tonton anında uçur tonton arkana bakmadan uza tonton...
Tonton ailesi vardı, severdim, bize politik olmayı ögretmeyi amaçlamıştı belki de..
Bense esneklik olarak algılamıstım. .Hepimiz hepimiziz herbirimiz hiçiz.
Sen bugün 7'sin ben 8. Ben 9'um sen 4 ve her an ben 4 sen 9 olabilirsin. Normal.

Sen farklıysan o da farklı, sen özelsen o da özel..
Öteki ve ben kavramı ailesel olarak ta oluşmadı..
Hepimiz birimiz, birimiz hepimiz için oldu..
Taaa ki.. Bir zamana kadar..

İkilik oluşturma dendi bana hep, birlik anlatıldı.
Birliğe inandım hep..

Hayatımdaki tek ikilik aslında birler ikizler..

Öyle bir yetiştirildim ki, minnettarım anneme babama, ancak zorlanıyorum.
Dünya'yı seviyorum mümkünse insansız.

İnsafsız mı oldu, olsun,insan az.
İnsan olanla bir dünya..


Değiş bakalım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder