26 Mart 2010 Cuma

25 Mart "Keyifli Kapanış"

"Tam uyuyordum, Penelope gelince uyandım" :))
15 Haziran 2009, bindim Bebek –Çengel vapuruna, karşıya geciyorum. Bir partiye davetliyiz, Vapurda hava esintili ve güneşli, gözümde en sevdiğim gözlüklerim, en ve tek, en lerim tektir genelde. Bir çoçuk görüyorum, bakıyoruz birbimize, Kuzenime benzetiyorum, o da bana bakıyor, kanın cektiği anlardan, ama yok değildir diyorum, en son onu gördüğümde İngiliz bir tarz ve tip canlanmıştı kafamda onunla ilgili,şimdi ise, tam bir Ceserio. Saçlar uzamış, kendi içinde bir cool’lukla bogazı süzüyor, bu italyan. Derken iniyorum o da görüş alanımda çıkıyor.

Balıkcıya geliyorum, sonra aradan bir zaman sonra bizim İtalyan da geliyor, merhabalaşıp, vapur anımı anlatıp, selamlaşıyoruz. Sevdim. Cool ve Tavrı olan birisi haline gelmiş.

Benim için o ailede en sevdiğim cift Hilmi –Fitnat çiftinin, 3 yasındaki torunu!

Sonrasında bir kız geliyor, kız arkadasım diye tanıstıyor, kızı ilk görüşte seviyorum. Ne güzel, böyle birileri de cıkıyor arada karsıma diyorum, tarz ve sade biri. Hem de içten. Üzerinde olan, hiçbirşey sakil değil, olsun diye değil, yasanmışlık var, ve olmuşluk. Tüm gece onunla sohbet ediyoruz, anlıyoruz ki, dünyaya aynı göz ve kalple bakmaktayız, ortak yanlarımız bir bir dükülüveriyor. Derken ordan arada bir görüşme, telefonlaşma, sarap sohbetleri, gece gezmesi, sinema derken, arkadas olmuşuz.

Ayrı ayrı begendiğimiz şeyler, aynı, İlhan Erşahin, Girl şarkısı. Aşığım net göremiyorum, kıskandım söyleyemiyorum.. Le fate ignoranti, "Gracias a la vida", Sabahattin Ali, Kürk mantolu Madonna, Kütüphane ambiansı, aşk, ve ortak tanıdık kesişmesi ve hayata yüklediğimiz anlamlar ve bağlantılar..İtina ile kader kesiştirilir, kayıp parçalar birleştirilir limited şirketi kurabiliriz, onunla.

İşte bu Maymun sever, dünya güzeli insanla, hoş sohbet, yemek, üzerine kahve ve donarak gecitğimiz kanyon dehlizlerinden sonra Nine filmine gittik. İlk yarıda ondan şöyle bir cümle geldi : "Tam uyuyordum, Penelope gelince uyandım" :))


Akıl benzeşmesi, çok keyifli bir şey.

Komiklik, doğal komik. Çok keyifli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder