23 Mart 2010 Salı

23 Mart "mektup"

Naber;

Sevecen ve tatlı bir mektup yazmak üzere, oturdum daktilonun
basına..Seninle aramda sevdiğm şeylerden biri de bu, a ne daktilosu
yahu diye düşünmeyip, bir anda nerde gercekten kopup hayal dünyasına
girdiğimi anlayabiliyorsun, bu bence iki insanın arasında olması
gereken en önemli şey ki ,şakalaşıp gülebilsinler.

Hadi gülelim, ha ha ha ha, şaka yaptım.

Sanırım, hersey hormonlardan,yumurtlama dönemine girmişim, periyodik
döngüme baktım ve tam hey heylerin tepeme gelme günleri, 15 gün,
yumurtlama baslasın, yumurtalar içgüdüsel olarak, babalarını arıyor
belki de bana baskı yapıyorlar içime ruhuma, genel, içimin sıkkınlğı,
sorugulamam ve yorgunlugum ve evet dostum buraya kadarmış, durumum.

"Senden alacağımı aldım Arthur, hamileyim ve doğacak yeni insan senin çıldırmış
aklına ve benim güzel kalçalarıma sahip olacak, elveda!"

Burdan, Schopenhauer'e sevgiler. Aşka inanıp inanmadıgımdan emin değilim artık.
Aşkın Metafiziğini okuduğumda aşka inanan biri olmama rağmen, kitap aklımı çelmemişti.
Benim de karmaşam burda zaten, kavramlara açılım getirmek ve onu yaşamak.


Roma olması yakın gelecekte bana muhtac olduğum yaşam gücünü verecek
diye düşünüyorum. Tersten bakınca Amor, iddiali bir laf.

Esas konuya girdim giricem, sakin ol, esas konu, aslında işimi seviyor
olmam, sadece içinde oldugu yavaslık ve benim en sonda olacagı görmem
ve bunun için daha hızlı olamayaıp, kararların benim elimde olmaması,
herseyin ıdealini bilen bir iç yapım var, ve bu iç yapıyı ve idealleri
ertrafımdaki herkesle mutluluk ve huzur içinde gerçekleştirmek
istemem. Herkes birbirini seviyor ve mutlulugu ile mutlu oluyor, hep
birbirni geliştirmek istiyor, hırs ve ben senden iyiyim güdüleri yok.

Baksana, Ferhan Şensoy, Ali Taran'a fenalık yapmış, sahnelere küstürmüş.
Sevmedim, bu durumu. Sen iyi ol koş, diğer koşanlara çelme neden takıyorsun?
İyi yaptı belki de, Türkiye'nin en iyi reklamcısı varoldu, bu sayede.
Hepimiz iyiyiz, beraber daha iyiyiz, tek basımıza olmaz sana ihtyiacım
var hisleri. Sevgi üzerine, gelişmek ve çoğalmak üzerine. Aslında
canım G, benim bir erkekten istediğimde bu.
Çoğaltması beni. Ruhumu. Aklımı, çoğaltması.

Hayatımda genelde cogu insanın şimseklerini de begenisini de aynı anda
üzerime cekiyorum, arada bunun bana fazla gelip, kendimle ve ya sen
kadar yanında iyi hissettiğim kişilerle cevrili olma nedenim bu.

Herseye yeteceğini düşündüğüm ve yettiğini defalarca deneyimlediğim
gücümü toplama için kendimle kampa girmek..

Mektup, bu kadar.

Seni seviyorum,
Roma için bana tarih belirt,

15-19 arası nasıl? Yani, 13-19, 14 -19 ..
Denizi kendim Türkiye de hallederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder