24 Mart 2010 Çarşamba

25 Mart 'soyutlama merkezi'

Soyutlamaların ispatı yoktur, ancak varlardır. Garantici kişiler bu gibi şeye inanmakta zorluk çekerler ve kendilerini hep sağlama almak için somutlama görme elle tutma ve hep hep kontrol etme ihtiyacı içinde yasarlar. Bu kişilere büyücüler atalarımız derseniz, belki bir de sizinle hiç konuşmazlar. O nedenle toplum içi yaşamda onlara az bilgi vererek genelde onları onaylayarak yasamak fayda olabilir, zira onay onların yaşamak için ihtiyac hissettiği tek seydir, nerdeyse.


Eşitlik, adiliyet takıntılarım, sanat eğitimle birlikte yok olmaya başladı. Sanat eşitlikçi değil çünkü. İyi olanın üzerine, sen sahneye cıkıp, arkadasın üzülmesin yada o sen kadar iyi değil ise onun hatırına kötü oynama hakkını sana hiç vermiyor. Küçük hedeflerde yok, ben orta derece ünlü bir aktör olmak istiyorum en ünlü veya en başarılı ben olmıcam demek aslında daha yazarken bile çoksaçma geliyor. Birde şunu görmek faydalı oldu, sanat ve dallarıile ilgilenmek kendini bilmek ve kabullenmekten geçiyor, yani kompkleklerim var ve ben bunlardan orda buldum ise kendimi, olmadı, cünkü sanat problemlerinizi kışkırtır, Çözüm yeri değildir.

Sağlıklı rekabet vardır, sanatta. Kendini yukarı çekerken bir yandan da yanındakilere yardımı esirgememek.
Kısacası en iyilerin yeri olurken en iyinin hiçbir zaman olmayacağının da kabulüdür.
Her zaman en iyi dediğinde bir iyisinin daha olabileceğini bilmek, bitmez tükenmez bir yol.

Kolay gelsin.

Bir de ufak not, tavır işidir sanat.
Tavrın olmalı.
Yargın olmalı.
Karsı cıkmalısın belki de.

Birşeye karşı çıkmak için de konuyu çok iyi bilmelisin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder