23 Şubat 2010 Salı

istanbul-belfast

Belfast’e mesaj:

çoğu insanın olayları kendi güvensizlikleri süzgecinden görüp sana da ona göre yorumlar yaptıgını
kendinle cok iyi dost olup bunlardan az etkilenmen gerektiğini yazan bir kitap..
piyasada olanlardan farkı olsun..
gerceklikten kopmadan "gercek" coğunlugun gercek dediği,sözüm ona o gerceği yaşamaya çalışmak.

Kendi dünyanı oluşturma yolunda "ben" olmamıs ama her nasılsa "bencil" olabilmiş cogunlukla kollektif takılabilmek..


kitap konusunu konusmaya başladıgımızdan beri sadece etraftakilerden farkı olsun istiyorum..Rafta parlasın..Konular aynı gibi olsa da senin hiikayeni anlatış şeklinim farklılaşıp rafta parlama yaratsın istiyorum..

Belfast’ten cevap:

Kitabin formati ile ilgili betimlemeni beendim

Eckhat Tolle diye bi yazar var.. A NEW EARTH diye bi kitabi yayinlandi iki sene kadar once.. cok begenirsin... yasamin gercekligine senin bahsettigin sekilde yaklasiyo


Bazan insan durup dusunuyo..

Tum bu "Hir Gur" kosusturma.. ve bizim "gercek" diye tecrube ettigimiz kisaca ; "olaylar karsisindaki duygulanmalarimiz" (ofke, kiskanclik, hirs, bunalim vs) ozetlenebilecek sey aslinda pek de yasam in kendisi degil.

Aslinda yasamin kendisi cok daha ahenkli bi acilim...

not: Benim gibi düşünenlerle rastlaşmak ve onlara cevrili olmak istiyorum. Şu ana kadar rastladıklarıma da şükürler olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder