2 Şubat 2010 Salı

1 Şubat 2010 "Kopuk Kopuk"

Elinizde olan nedenlerden dolayı, bir kızın kişiliğini acıtmak isterseniz
Ona avlanma sürecinizin bittiğini aşağıdaki gibi bir mesajla bildiremeniz çok faydalı olur. Ancak özellikle bekleyin ve o size sorunca yapın, o zaman çok daha keyifli

“Kopuk kopuk bir haldeyim bu aralar.Kusura bakma. Meşguliyet had safhada.”

Yazıverin.

Kızımız ruh halini sormuşken, baskısız ve sizi rahatlatıcı bir tonda, bu cevabı 3 gün sessizlik üzerine alınca, süzülür. Kızar,tepki verir.

Bir yabancının kopuk kopuk oldugunu bildirmesi neden kızı üzmüştür?
Bilen var mı?

Herkes kopabilir, zaman zaman..Kaldi ki ben onu ilk gördüğümde, koptum. Beraber de koparız kesinlikle, diye düşündüm.

Beni kollarına aldıktan hemen sonra, kendi kendine kopuk kopuk olacağını düşünmedim; nedense. Zira ona kopup gidesim geldiği ilk görüş anından sonra hep aklıma gelse de, görmeye ulaşmaya hiç çalışmadım. Olacağı var ise olsun istedim.

Olacaklar, tohum ve açılma kelimeleri ile başlayıp, geçen haftasonu senle sinema hayali, nedense, sözleri ile devam edince, olmaz dediğim karında kelebekler direk beni gıdıklamaya başladı
ve koptum.

Sonrası çok sıradan gelişti,ortama hakim olan sessizlik; zevkli kelimelerden oluşan ifadelerin, ruh okşayıcı tavırların üzerine çökünce benim kopmama, bir şişe sarap içip, tüm gece film seyretmeme ve filmden notlar almama neden oldu, itiraf ediyorum bir de aralıklarla ağladım, ağladım,evet,ancak hayatıma yeni giriş yapmış bir yabancı neden kopuk kopuk diye ağlamadım.

Devir gerçekten değişti diye düşündüm. Bana kadar yansıdıgına göre, kriz gibi dalga dalga başlamış ve bana kadar ulaşmış.

Neden değişti, kim değiştirdi, değişimi kim kabul etti, düzeni kızlar mı bozdu, erkekler neden bu konuma gecti diye ağladım, bu geçiş anı da bende kopuk..Basit zamanlarda kaldım, herkesin herkese duygusal yaklaştığı, değer verdiği, zaman verdiği, sevdiği zamanlarda. Hikayelerin paylaşıldığı, öpüşmenin en değerli ve uzun uzun öpüşmelerin duygularla alakalı olduğu dönemlerde..

Beraber kalınınca büyük bir şey olduğu, tohumların dogru mevsimde açıldığının sinyali olarak tek tek düğmelerin açıldığı,eteklerin sıyrıldığı zamanlarda. Yaşananın her ne ise, kendi içinde saygısı olduğu, konuşarak anlaşıldığı bir dönemde.

Kimse kimseyi hemen sevgili yapmak durumda değil,begenisi uzun sürmek zorunda da değil, sadece uygun iletişimi kurmak durumunda, neden mi?

Naziktir ve düşünceli olan budur. Bir erkeğe de en yakışan iki özelliktir.

Kusura bakıldı.
Kayıtlara geçilmedi.
Belirtilen ruh haline -seviyorum sevmiyorum-yorumunun gereksiz olduğuna karar verildi.

Yorum hemen anında duygusallıktan yapıldı çünkü aksi adam ilk görüşte hemen "sevildi".

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder