28 Ocak 2010 Perşembe

339

27 Ocak 2010
Les Gens Du Nord
Diye bir parca dinliyorum, ne diyor acaba? Kuzeydeki genler daha yaratıcıdır, soguktan yaratası gelir mi demek acaba?
Neyse yazımın girişi u ama konusu bu değil, konu hiç bilmediğim cümle olacak degil herhalde, aslında oladabilir. Yeni birini görünce ve etkilenince bir anda tüm konun hiç tanımadıgın biri olabiliyor, bir kişi ve birsey bilmiyorsun hakkında, baslı basına bir bilinmez aklına düşüveriyor..

Sonra la llaaa laaaa diye sanki o hep herseyn en güzelini en kral duyguları sana yasatacakmışcana safca mutlu oluyorsun..

Girzigah yetti, yazı başlasın.
İki gercek kız var.
Ve rastlastım ve tanıstım ve tanıdıkca da kendi varlıgımın sağlamasını yaptıgım için
Musik oryantal ruhum ispanyolken, hayat cok basitken bile karmasık..
Hele ki benim o ediğim kişi bana eşlik edip dansediyorsa benle,

Yazamıyorum bu iki gercek kızı..
Defolarıyla varoluyor bu beni mutlu ediyor, bende öyleyim diye.Olay zaten sen gibi olanlar..
Sendeki onlar onlardaki senler
Bunların kesistiği o kümede mutlusun ..

Yazamadım..
O kadar gercek ki, belki ondan kelimeye dökmek istemiyor içim, biliyorum ya.
Hissediyorum ya..Yetiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder