12 Ocak 2010 Salı

355

11 Ocak 2010

Dün akşam'a katılımcılar;

Arkadaşım
Annem
Arkadaşımın Annesi
Arkadaşımının Annesinin Teyzesi

Fried Rice yaptım, koordine ettim, pişirdim, hazırladım. Hangisi güzelse onu alıp okuyun. Koordine benim için daha uygun cünkü, koordinasyon gerektiren bir yemek.
Öncelikle evdeki sebze ve ona eşlik edecek, et
Balık ve ya tavuk konusunu koordine ediyorsunuz, arada, profesyonel yardım almak için baba aranabilir, gelecek kişi sayısını 4 ^ten yukarı çıkardığımız durumlar için ise, wok’umuzu gözden geçirmek gerekir, çünkü wok ne kadar büyük, o oranda taban kısmı da büyüdüğü için malzemeler daha huzurlu pişiyor. Bu yemekle ilgili en sevdiğim taraf ise, karışık olması, bir o kadar da tek olması. Karışan lezzetlerin tek bir tat verirken aslında bir çok tatı da sana hissettirerek yutulması, mesela bir lokmada zencefil ağar basarken diğerinde brokinin ağır basması, bu yemegein olmassa olmaz dediğimiz tek elemanı, susam yagı, onun dısında, birbirine uyacağını düşündüğünüz her sebze biraray gelip bu cümbüşe katılabilir, dağılan ve uygunsuz parçalar hariç, mesela kabak! Kabak tadı verdin, bu yemege kabak atıp yanlış bir deneme yapıldıktan sonra ortaya çıkmış olabilir !! Kabak tadı vermeyelim, ne bu yemege ne de genel olarak hayata.

Yemekten sonra, sohbet, ikili ilşkiler, kadın erkek, evliliğin çözümlenmesi ve evlenilmesi gerektiği konusunda hem fikir olarak devam etti, ve diger alemlere bağlanılıp fal bakıldı. Mayan aynı olunca yaştan bagımsız tecrübe katmanlarının arasında yolculuk yaparak, çok da hoş, fikir ayrılığı olunsa bile, çok keyifli ve öğretici
Bir konuşma sürecine girip, kahkalar atabiliyorsun, şu bir gerçek ki ana ve kızların arasındaki gerginlik her zaman baki.Çok sevgi var kabul ancak bir resistans da var, bunu da kabul etmek lazım. Tavuk yumurta ilişkisi burda da var.
Çözümü, uzlaşmak ve her ilşkide olduğu gibi, bir noktadan sonra evet anlıyorum ancak hak vermiyorum, metodu.

Metod? Model? Benlik laflar mı? Hayır, etraftan kapmaya başladım. Bir süre etraftan kopup kendime dönme zamanımdır, Özge olmak!


Kendime Teşhiş: Geçmişe bağlı olup,orda yasanmış herseyi günümüze getirmek sendromu, yüksek doz vefa hastalıgı ve karsılıgını almadıgında infaz eğilimi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder