4 Ocak 2010 Pazartesi

364

2 Ocak 2010

Leyla ile başladım güne, bebek ortamında olmak bana rahatlatıcı geliyor. Yaşayan bir oyuncak ve insan yaratma hissi. Allahın varlıgına inandıgım zamanlardan, somutlastırıyor dogum , ölüm ve dolunay tanrı kavramını benim için.

Türkçe aşk laçkadır!
ParADis!

2010 başında sisteme kattığım kitaplar, birisi ilişki kitabı sahibinin kalbi mi kırık, egosu mu çizik tam anlamadım, tanışmıstım bir zaman önce, sonra ki karşılaşmamızda, elinde kitabı görünce cok mutlu oldum. Mutluluğumu kendimi sorgulamam az da olsa gölgeledi ve kendimi bir kez daha dürttüm. Hadi Özü, dedim. Hadi! Aklıma aynı anda gelen 10 işin en az bir tanesine focus olarak nasıl da yol alabileceğime karsı inancım ve hadi özge, yaparsın, hissi sarıldı bana. Kitabı keyifle okudum, hatta çok güldüğüm ve kendimden çok şey bulduğum için yanımda spora da götürdüm. Sauna'ya soktum, Sauna'da kitap daha önce hiç okumamıştım. Kitap eriyor ve bir chapter'i pat düşüyor, sonrasında duruma hemen müdahale edilince, biraz sekil bozukluğu olsa da koptugu yerden hemen ısıyla kaynıyor!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder