7 Ocak 2010 Perşembe

360

6 Ocak 2010

ParADis'den yola çıkarak, elimizde iki kitap,yanımızda bir banu, bir ben yola çıktık!
İmzaya gidiyoruz, mutluyuz. Kendiliğimizden de mutluyuz, yıllarca birbirine kazık atmamış, sevgililerini beğenmemiş, birbini hep anlamış, hata ettiğinde de hatalısın kardes, kendine gel demiş, iki genç kadın, yürümekteyiz. Gülmekteyiz. Kızlardan Banu olan koluna tek taş almış, aslında dükkan'daki kız deli bu kaçalım demiş ve satıvermiş, bence peçetelik, dükkanca o bir kağır ağırlığı, banu ise koluna tek taş olarak takmış, kabul ve bende alıcam.

Arkadaşım, evini tarif etti bende anladım, ve direk bulucam. Girdim apartmana, film gibi giriş, sağda camekanlı odada yok yok, anlattıgı gibi asansörü buldum, ve asansör giriş katında oldugu halde kat 8 yazıyor, içine girince, düğmeler 2'den başlıyor, ben en üste bastım, basılmaz gibi duran bir düğme bu, ve basılıyor. Baskın basanındırdan yola cıkıp direk bastım. Severim düğmelere basmayı. İndik asansörden, kapıyı çaldık, kimse yok. Eve baktım dışardan evet burası onun evi, evin önündeki ağaçtan da tanıdım, dışardan içi gözüken evdeki buzdolabını da. Çalıyoruz kapıyı açan yok ve eminim burası. Arkadaşımı aradım, mesgul verdi. Bende dedim ki, tamamdır, şu an meşgul ve evde değil, işleyen beyin ışıldar bir arakadsım oldugu için birine takıldı ve teline cevap veremedi, dedim ve banu'nun sigara içmek istemesi üzerine, aşağı indik ve aşık olduğum ve aşık kaldığım
İstiklal caddesi'ne. O sırada ben tekrar aradım, bir kız çıktı, evet, -Levent Bey'i bu numaradan arayan oluyor ancak bu numara LEvent bey'in değil dedi-Şaşırdım.
O sırada, Levent aradı, nerdesiniz dedi, evi tekrar tarif etti ve bir kez daha acana kaç hikayeyi böyle kendime göre kurgulayıp inanıp yaşıyorum dedim.
Taşındıgı evi çok sevdim, yüksek ve ferah. Masa'da bailayan sohbet, iki imza, iki şişe şarap, iki yazı okuma, ikiden üçe çıkan dostluk ve şampanya şisesi yanında yer alan fasulye yemeği nedeni ile romanstan tatlı dönüşen bir ilişkiyi yad ederek, bol danslı, kalbe heyecan tohumu eken bir rastlaşma ile sona erdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder