19 Nisan 2010 Pazartesi

'Ya hep inandığın şey gerçek değilse? "18 Nisan"

Haftasonu Romantik, filmini izledim..Pazar günü. Kırmızı perdeleri cektim, Bebek felaket bir hal almadan 13:00 gibi eve vardım, göreceğim bebekleri görüp, aldım bir efes dark, oturdum izlemeye..

Film o kadr yüksek bir düğün sahnesi ile basladı ki, bir an Ferzan Özpetek hissine kapıldım, sonrasında Martini’ye gectim. Yasemin Kozanoglunun sesi, vs gibi detaylara hiç girmicem cünkü klişe, bayıldım filme, içinde gecen laflardan notlar aldım. Düşündüğüm hiçbirsey olmadı, tam çözemedim, çözdüğüm yerlerde hep tersine gitti, senaryo, bu kısmına sevindim..Ayciceği, aptal bir renk buldugum pempeyi tek sevdiğim yer olan klasik eski model araba, sakinlik, nostaljik hava, pam’in sesi, teoman ve okan bayülgen yanyana, filmi fotograf bakar gibi izlemekte cok keyifli geldi. Almadovar hissi de geldi.
Senaryosunu ve bağlandığı felsefeyi çok sevdim.

Sekiz yılda cekildiğini duyunca saşırdım.

İyi geldi bana Romantik filmi. Begendim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder