19 Nisan 2010 Pazartesi

kirpi ve salyangoz

Aksam eve yürürken gözlerim salyangozları aradı. Kirpi'yi düşündüm sonra, nereye gitti acaba?
Salyangoz yoksa kirpi de yok, al sana der gibiydi durum. Kedilerle idare et, kedili köşk zaten, kedi kuralları gecerli, gelirim saksına yatarım, sardunyalar beni bağlamaz, sandalyede de  yatarım kirimin izi de cıkar sen nereye oturursan oturlar.


Kirpi ile ilk hislerimi facebook'a yazmıstım, şimdi o yazı kimbilir nerde, kacıncı sayfada ve arasan da bah bulursun şeklinde uzaktadır. Facebook'a duvara yazmak zarar aslında, denize atılmıs taş. yıllık gibi herkesin fotolarıyla isimleri ve paylaştıkları bilgileri ile güzel bir çalışma facebook ancak yazdıklarımızı düzenli olarak bize yollasa, yazdıgımız anlık akışta yanımıza kalsa, nerde benim kirpi ilk hislerim şimdi?

Ahmet ile ilk fikir tetiklemesi oldugunda da oradan baslamıstı ve hepsini copy paste etmiştim, yazık olmasın diye.

Kugulu park'taki kuguları düşündüm, şu an..
Onlar nasıllar ki? Beni düşünüyorlar mı? Ne çok bakmıştım onlara.

Şu ana kadar hayatıma giren tüm hayvanlar sizi cok seviyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder