13 Nisan 2010 Salı

13 Nisan "anlam filan aramıyorum"

Aramıyorum da birseyler..Arayış yok sadece eskiden daha güzeldi.

Days of bubble bath, zamanları. Köpük banyosu günleri, neden Türkçe varken ingilizce döküldüm. Sarhoş değilim ayrıca.

Alemi yok ingilizce konuşmanın.

Durmadan köpük alıyorum, küvet sandozu alıyorum, içine girip kitap okuyorum, çıktıgımda aklımdakiler suda kalmıs oluyor ve tıpayı cekince de direk küvetten artık nereye gidiyorsa. Su ile ilşkim her zaman iyi olmustur. Bana iyi gelmiştir.

Romantik olarak düşündüğüm biri var. Bana zor da olsa geçte olsa yaptıgı bir açıklamada da var, bu acıklamaya rağmen özlemim var.

Şu an ondan hissedemediğim yanıbasımdalığı ve ona sarılıp uyudugumda nefes eşitlemesi yaptıgım çalısmaların yerine sanırım, banyo tabletlerini koyarak kendime iyi gelmeye çalısıyorum. Hisler ne kadar baglayıcı bazı zamanlar. Yok sayamıyorsun, rutubet gibi,gizlenmiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder