12 Mayıs 2010 Çarşamba

Ruh saunası, düşünce duşu!

Etrafımda dengesizlikler ve dengesizliği denge etmiş kişiler var ve bana durmadan dengesiz diyorlar dediğim günlerden birinde, aynanın karsısında giyiniyordum.




Fark ettim ki, düğmelerimi yanlıs iliklediğimde aynada da yanlıs oluyor düğmeler, ancak ben o sırada aynadaki düğmelerden başlamıyorum.

Kendimdekini düzeltiyorum ve aynadaki düzeliyor.



Benzer olayların, hayatımı etkileme noktasınına geldiği o günlerde, bu konuda rol alan arkadaslara durmadan bana ne dersen sensin diyordum içimden gelen bir sesle. Okul zamanları gibi, bana ne, sensin o. Bana ne dersen sensin! Kendine bak!



Sonrasında ben aynayım sana, bende kendini görüp kaçasın geliyorsa bu kendinden kaçmandır, bende değil derken zaten kaçtmıştı.

Kaçması içten istediğim birseydi, sen gitsene dememle ben kacıyorum demesi eş zamanlı oldu.



İşte o an dedim ki, onda bende olan ne var?

Listeledim.



Sevmedim listeyi.

Sonra sevmesemde kabul ettim.

O kişiyle arakdas oldugum için kendime kızmaktan vazgectiğim gibi, şükrettim varlığına.



Sonrasında zamanında yapmıs oldugum bir aynalık çalışması aklıma geldi, bilincaltım bana yardım kuvvet, orada ögrendiğim, o zaman çok fazla takılmadıgım bir ögretiyi yolluyordu..



Kendinle konuş, onunla değil. O sadece bir figur. Sana bunu hatırlatmak için burda.



Her gün yıkanır gibi, sauna’ya girince terleyip sonra dusta tüm herseyi üzerimden akıttıgım gibi, ruhuma ve düşüncelerime de bu işlemi yapıyorum.



Ruh saunası ve düşünce duşu, günde bir saatimi alıyor.

Keyfime ve rastladıklarıma baglantılı sabah akşam da yapabiliyorum.



Durmadan sinir içinde olan güya sakin bir arkadasımın belli bir süre hayatımda yer kaplaması bunları bir kez daha hatırlamam içinmiş.



Artık biliyorum ki, ne zaman unutursam, gene bir kişi çıkıp aynı keyifsizliği bana yaşatacak.



Olan sivilceyi henüz olmadan sıkıp izi kalmadan, en büyük haline ulaşıp, şişip,

kendi patlamasına izin verip, içinden cıkan her türlü cerahati görüp, midem bulandıktan sonra, anladım demek..İzsiz.



İzi yok, deneyimi var .



Bu deneyimin bana en büyük hediyesi, kendi içime dogru başlattığım yolculuk.





Ben güzel, etraf güzel.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder