26 Mayıs 2010 Çarşamba

26 Mayıs -ektiğini biçmek ve Jessica Abla.

Hayırdır inşallah ya.


Okuduklarıma ağlamak, Cagan Irmak filmi izler gibiyim, şu sıralar,

Dün Emre’nin ablasının yazısı bir hüngürdetti. Bugünde Jessica Abla’nın.



Çok seviyorum ama uzaktan, bana dediğin hersey sensin sensin diyip durup, noluyo bana ya, neden böyle bir laf durmadan agzımdan cıkıyor, bana dediklerini kagıda yazıp bana ne hissettiriyor diyip saatlerce yazdıgım sayfaların sonunda o değil hem kendim cıkıyordu ve aramız bozuldugu için demek istemiyorum, aramız yok oldugu için ona bunu söyleme isteğimi içime atıyordum.

O günlerde de; ayna-ayna sensin-sensin derken, bu neydi derken, nil avunduk seminerleri aklıma gelmişti ve, jessica abla’yla olan bir dargın bir barısık, içinde sevgi olan bir sey nasıl bu kadar ucuzlaşır üzüntüsü ve kendini anlatamamanın verdiği hisle, önce kendine anlat, sonra dünya anlasın tadında sacmalarken, iyice egomun kurbanı mı oluyorum, aman tanrım, hayır bu ego degil, kendinle hallet, dünya anlar hisleri ile, kendime bir seri CD ve DVD ler aldım.

http://kitapci.icimdekiyolculuk.com.tr/

Yazdım yazdım calıstım.
Çalışıyorum.

Senaryo yazar gibi, yok hatta DVD’lerde sunulan sahne secimi cıkar ya, aynen onun gibi su ana kadar yasadıgım hayatımın bütün sahneleri bazı jessica abla’nın laflarıyla canlandı, kuzenlerimde bitti konu falan. Ağladım, ağladım ve yoruldum uyudum.



Bugün jessica Abla’nın yanımda gecisinde kısa göz göze gelişte, gözlerini kan canagı görmem üzerine, kıskandım sanırım benim de gözlerim az sonra kan canagı olmak üzere, çok dokundu. Girdim yazısını okudum. Çok sevindim. Birbirimize çok degerli bir konuda o kadar iyi gelmişiz ve kendimize olan yolculuga cıkartmısız..



İlk günden beri tetikleme üzerine baslayan arkadaslıgımız, tam tetik şu anda..Kendimize dogru.. Biribimize anlamadan kendimiz yasayıp degiştikce

Belki ikimizin arası da var olur.
Kendinle hallettiğin hersey sana geliyor. Kendisiyle derdi var lafı da burdan cıkıyor. Bu denli sevdiğim kendime ! yakın gördüğüm birinden o tepkileri almak bana çok koydu. Sen de mi Brutus! dedim, ve iyi ki de dedim, çalışmalara başladım.


Seni Seviyorum jessica abla, çok üzsende beni, şu an biliyorum ki, benim üzülesim ve o ettiğin lafları yiyesim varmış, yani içimde bir eyrde tuttugum o lafalrı sana bana ettiren enerjim..Sana şükür ve teşekkür.

2 yorum:

  1. merhaba,

    son bir kac gundur icime yolculuga cıkmıs ben icin guzel bir tesaduf oldu blogunuzla karsılasmak. tam da ben nerdeyim,napıyorum,neden boyle,kimi affetmeliyim vs derken benim gibi bogusan birini gormek rahatlatmadı degil. degisime ihtiyacım oldugunu anladıgım ve degisime karar verdigim gun sevgilim beni terk etti ama arkadasım gitmesi gerekiyormus zaten gitti dedi. kararlıyım tabii terk edilmek pahasına da olsa degisecegim:) sanırım bu degisim olayı bir kac hafta ya da ay icinde olmuyor. bakalım benim serüven nasıl devam edecek. deneyimlerinizi paylasırsanız mutlu olurum. sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. merhaba, yorumu şu an farkettim. yapılmasına deger tek yolculuk içimize olan diye düşünüyorum, hafta ay gibi bakmıyorum, şöyşe düşünüyorum size de iyi gelir belki, hergün sabah aksam dus alıyoruz, içimizde aklımızda kafamızda olan bize hizmet etmeyen düşünceleri de sabah aksam dusu gibi temizleyip atmalı!
    ruh saunası, orda da aynı durum, toksini vucuttan atma peşindeyken neden ruhumuzdan yapmayalım ki.

    YanıtlaSil