16 Mayıs 2010 Pazar

17 Mayıs - .anlamak üzerine

Anlamıyorum demek de bir anlamdır.
Anlıyorum ancak aslında benim benim benim bu dediklerimi dicem demek ise ruh kanserine
davetiye cıkarmaktır.

Anlamıyorum.
Kabul görür.
Gercektir nettir ve dürüsttür. Bu üç deger her zaman sana geri gelir, artarak.

Anlamadıgını söyle
Anlamaya çalısmak ta meziyet. çabası zaten görülür.

Mor mu pembe mi diye sormak kadar basit, anladım anlamadım.

Anlamadıklarını kendi çapında kendi şu ana kadar anlamış olduklarına göre etiketlemek ancak seni yorar.
Anlamdıgın kişi senden 7 duymak istiyordur senin sadece 6 ya kadar bilgin vardır.
Sen de 7 yi görünce kacarsın.
Kediye benzemez hersey.
Kedi seven kediye benzeyebilir ancak o makul.

Kactıgın 7 sanırsın aslında 6 ya kadar bilmendir kactıgın yani kendin..

Kedi kendin..

Anladın mı?

1 yorum: