30 Ekim 2010 Cumartesi

bu sabahın anlamı yaş 5 iki çoçukta

Sabah yatakta pelte olma kararı aldıgım gün iki, az da olsa hemne uyanmayıp, yatakta durup biraz aptal aptal tavana bakıp, ben kimim burası neresi, gibi kendime telkin yaptıktan sınra fırladıgım telefonda, ki önce acamadım telefonu, taksiyi beklerken, bulamadım diye, telefonun öbür ucundan bana oglunun kendince hayata adalet katıp, kendinden büyük insanalra yer vermek için birinci sıraya oturmak istediği halde, ikinci sıraya oturmasını ögretmeninin farketedip, annesi ile paylaşması  bugünüme anlam kattı.

Aynı şahış, 5 yaşında, annesini gecen günlerde, arabanın arka koltugundna öne dogru kafasını uzatıp, anne, beni insanlar içinde sesli sarılarak öpmeni istemiyorum. Öpmeni istiyorum ama sadece asansör, arabada ve evdeyken..kibarca, yanlız olabilecekleri anları saymış.

Tatlı gözleri gülünce iplik arkadasımıza okulda hayranlığın negatif dışavurumuna bir örnek olarak ise, kaba kuvvet uygulanmıs hem de 5 yasında bir kız tarafından, annesi okula gittiğinde konuyu çözmüş ki, aşkına karşılık alamayan kızımız, önce bizim oğlumuzun tshirtünü çizmiş, o da yetmemiş birde makasla kesmiş.

Bu çoçuk hikayalerinde neden mi anlam buldum, iplik hayatı boyunca kendine göre bir adalet yaratıp ikinci sıraya oturup, saygılı ve haddini bilen bir adam olacak. Uyarıları her zaman yerinde ve tatlı olacak. çözümleri olacak bu hayata, inceden ve manalı. Diğer kız ise, muthtemelen hırs dolu bir iş kadını, karsılıksız sevemyecek bir kadın, istediği olmayınca da kesip, çizecek bir kadın olacak..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder