28 Haziran 2010 Pazartesi

Dünün anları - 28 06 2010

Adem Baba, Fuat sacını kim kesti, derken, Kuaför demeye bin şahit, bana resmen önyargılı olursan böyle olur, işte sana yakışlıklı musevi erkek harikası hem de Mustafa isimli, yakışıklı kişinin kapıdan girmesi.
Elimde Fuat’ın davetiye, arabadayım, o, kuzenine davetiye vermeye gitmiş, bende henüz elime geçtiği için bakıyorum, aslında davetiye’yi görmüyorum,

Aklım sadece halam’da, ve olmayacaklarda, Zeki Müren, seninle aşkımız eski bir roman çalıyor, ve gözlerimden yaşlar akıyor.

Fuat araba’ya geliyor, bana mı aşıktın kanka n’oldui ne bu davetiye’te gözyaşları diyor, gülerken ağlamaya başlıyorum.



Komik.



Didem’e yakınız, kapıdan uğrayıp Leyla’yı bir göreyim diyorum, gene hisliyim, bana hepsi mor olan bir kaç dogum günü hediyesi almış, tam acarken gene gözlerimden yaşlar boşalıyor, Didem, ‘ hediyelere mi duygulandın? Diyor, gene kopuyoruz ve gülüyoruz, aslında gene aklımda halam’la ilgili haber..



Komik.



Uyandığımda Çağatay’ın online olması ve onunla bir saat konusup mutlu hissettmem, cektiğim dolunay resimleri ve sabah ışıkları ile memnun olmam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder