29 Temmuz 2010 Perşembe

anlayamıyorum

Bir şeyi değerli kılan ona harcadığın zaman mı?
Nikah'a evcilleştrime töreni diye bilir miyiz?

Sorumluluk kendine olduktan sonra çevreye yansır
Kimse benim sorumluluğumu alsın istemem.
Kendine sorumlu olan yanımda olsun isterim.


Kafamın karıştığı nokta :

Ben bildiğimi bilirim ve söylerim.
Bazı durumlar oluyor herkes sana diyorum ama sen bilmiyorsun birsey diyor.
Bildigini bilmiyor gibi davranıp, aptal bir herkes biliyor da bilmiyor sarmalı olusturuyor.

Sonra sana bildiği konu ile ilgili soru soruyor, bende sen biliyorsundur diye düşündüm diye baslayan bir onun bildiğini bildiğimi belirten bir cümleyle ona sordugumda tam olarak değil de birseyler duymustum diyor, ve o noktada ben cidden gitmek, yok olmak, uzaklasmak istiyorum.

Nedenini ruh halini anlayamadığım için de sıkılıyorum
Tehlike canları kulaklarımda cınlıyor.

O noktada kendimden korkuyorum.
Biri olsun ve bu bana da oluyor desin gezegende ; tamam dicem ve rahatlıcam
İşte aşk tanımım bu.

Görünmeyeni görene hissedene gerçeğe aşık oluyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder